Sain 7 vanhana joululahjaksi ( v. 1955) satukirjan : Lentävät sukset. Se kertoi lappalaispojasta , muistaakseni Aslakista, kaunis ja lupussa surullinenkin…

Kysytty

Hei, sain 7 vanhana joululahjaksi ( v. 1955) satukirjan : Lentävät sukset.
Se kertoi lappalaispojasta , muistaakseni Aslakista, kaunis ja lupussa surullinenkin tarina. En ole löytänyt kirjastosta enkä kirjakaupoista.
Olisi mukava lukea se nyt isona ja lukea lapsenlapsille

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Liisa Komosen: Viisaat sukset. Tarinassa seikkailee Aslak ja lopussa on hieman surullinen. Jyväskylän kirjastosta löytyy tällä hetkellä vuoden 1956 painos. Tämän voi varata seutuvarauksena muihin Keskikirjastoihin. Kirjasto ei myy tätä teosta, mutta esim. Huuto.netissä näyttää olevan tällä hetkellä kaupan muutama kappale.