Sade: Tummat pilvet taivaan sinen peittää tuuli voimistuu ja viilenee vesipisaroita alas heittää se sadetta ennustelee. Säteet auringon kun valon antaa pienet…

Kysytty

Sade: Tummat pilvet taivaan sinen peittää tuuli voimistuu ja viilenee vesipisaroita alas heittää se sadetta ennustelee.
Säteet auringon kun valon antaa pienet lintuset saa laulamaan onnestaan ) Nyt vain luomakunta hiljaa vartoo kastetta taivahista
mistä löytyisi ko lauluun nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekstinäytteen perusteella laulu on Jari Pulkkisen kappale "Sade". Viola-tietokannan mukaan kappaletta ei ole virallisesti julkaistu nuottina eikä äänitteenäkään. Laulun sanat ja säestyssoinnut löytyvät kuitenkin Pulkkisen kotisivulta kansiosta Laulut ja sieltä edelleen aakkosellisessa osiossa kohdasta R,S.