Saanko ottaa käsilaukussa 200ml rasvaa jos minulla on resepti siihen?? Vai lasketaanko rasvaa nesteeksi??

Kysytty

Saanko ottaa käsilaukussa 200ml rasvaa jos minulla on resepti siihen?? Vai lasketaanko rasvaa nesteeksi??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finavian sivuilta löytyvän tiedon mukaan reseptilääkkeet saa ottaa mukaan matkustamoon alkuperäispakkauksessa matkustajan nimellä varustettuna, mutta muuten ihovoiteet, rasvat ja lähes kaikki kosmetiikkatuotteet lasketaan nesteiksi. Lisätietoja löytyy Finavian sivuilta: https://www.finavia.fi/fi/lentoasemalla/matkatavarat/ennen-matkaa.