Saanko apua IPadin käytössä? - sähköposti, osoitelista, ym. - Facebook, kirjautuminen ja käyttö

Kysytty

Saanko apua IPadin käytössä?
- sähköposti, osoitelista, ym.
- Facebook, kirjautuminen ja käyttö

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varmasti Sinulle löytyy apua.

Isommissa aluekirjastoissa (Tapiola, Sello, Entresse, Omena)on yleensä arkisin mahdollisuus tavata Datanomiopiskeilija = Digitalkkari, joka voi opastaa mm. laitteiden ja ohjelmien käytössä.

Enter ry tarjoaa vertaistukea ja opastusta Entressessä, Sellossa ja Omenassa. Entressessä esim. joka torstai klo 12-14 ajanvarauksella. puh. 09 81653776

Voit myös lainata kirjastolaisen auttamaan noin tunnin ajaksi.
https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=288894515&_k=eOCeisnQSPTKB1…
Linkistä löydät lomakkeen, jonka täytettyäsi sinulle soitetaan kolmen päivän sisällä ja sovitaan opastusaika.

Toivottavasti jokin näistä sopii Sinulle.