Saako raporttia: "Turpentine Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast, 2020 - 2030", lainata mistään kirjastosta -…

Kysytty

Saako raporttia: "Turpentine Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast, 2020 - 2030", lainata mistään kirjastosta - maailmassa - mihinkään hintaan? Sen saa ostettua kuten vastaavia markkinatutkimuksia, mutta hinta on tuhansia dollareita.

Onko Euroopan unionilla elintä, joka keräisi EUn pienten ja keskisuurten yritysten käyttöön kohtuulliseen hintaan lainattavissa olevia markkinaselvityksiä.

Mihin Suomessa on keskittynyt julkinen markkinatutkimus?

Vastaus

Vastattu

Näyttäisi siltä, että tämä markkinatutkimus on vain ostettavissa oleva tietokanta ja tosiaan tuhansia maksava. WordCat-tietokanta ei löytänyt sitä mistään kirjastosta, ei myöskään Library of Congress-tietokanta.

Finna haulla löysin suomen kirjastoista saatavissa olevia markkinointitutkimuksia eri aloilta. Hakusanoina Global Industry Analysis  Finna

Samoin Euroopan unionin kirjastosta löytyy tuloksia hakusanoilla Global Industry Analysis  Size  Share  Growth  Trends and Forecast  2020 - 2030 EC library

Google scholar -haulla löytyy myös kirjoja ja artikkeleita. https://scholar.google.com/scholar?hl=fi&as_sdt=0%2C5&q=global+marketing+researches&oq=global+marketing+re

Business Finland tietää varmaankin paremmin pienten ja keskisuurten yritysten kansainvälisistä markkinoista. Osa heidän peruspalveluistaan on ilmaisia. Business Finland

Markkinatutkimusliitosta voisi saada tietoa suomen markkinatutkimuksista. https://www.markkinatutkimusliitto.fi/