Saako netistä tulostettua lomakkeita, etsin aviehtolomaketta. Maistraatti ja käräjäoikeus tarjosivat eioota. Kirjastolla on kuulemma lomakemalleja...

Kysytty

saako netistä tulostettua lomakkeita,
etsin aviehtolomaketta. Maistraatti
ja käräjäoikeus tarjosivat eioota.
Kirjastolla on kuulemma lomakemalleja...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Avioehtosopimusta koskevaan kysymykseen on vastattu "Kysy kirjastonhoitajalta" -palstalla 18.1.2001. Voit etsiä vastauksen arkistosta asiasanalla avioehtosopimus.

Kirjastoissa on asiakirjaoppaita, joissa on malleja avioehtosopimuksen laatimiseksi. Tässä muutamia uusimpia:

Kivelä, Nordell : Jokaisen oikeustieto. Uusin painos on vuodelta 1999. Tässä kirjassa on myös yleistietoa avioehtosopimuksesta.

Ikonen, Kemppinen, Lounatvuori, Nikupaavola : Asiakirjamalleja. Uusin painos on vuodelta 1998.

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa on saatavana myös CD-ROM : Asiakirjamallisto - kodin juristi

Tarkista aineiston saatavuus aineistotietokanta Plussasta http://www.libplussa.fi

0 ääntä

Kommentit