Saako mistään latinotanssien "askelkuvioita" tanssiharrastuksen tueksi. Esim.samba, rumba, jive, ym.

Kysytty

Saako mistään latinotanssien "askelkuvioita" tanssiharrastuksen tueksi. Esim.samba, rumba, jive, ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistohaussa (www.helmet.fi) voit käyttää asiasanana esim. latinalaistanssit. Valitse hakutavaksi sanahaku niin voit saman tien pudotusvalikosta rajoittaa haun koskemaan esim. vain kirjoja tai videoita. Videot saattavat olla tässä tapauksessa ihan käteviä? Laajemman haun yleensä tanssioppaista saat jos laitat asiasanoiksi peräkkäin tanssit oppaat. (Kulttuuri.netin alta löytyy tanssi-alan linkkejä ja yhteystietoja, joista voi myös olla apua http://www.kulttuuri.net/).