Saako lainaukset palauttaa mihin vaan kirjastoon vai vain siihen mistä lainattu?

Kysytty

Hei

Saako lainaukset palauttaa mihin vaan kirjastoon vai vain siihen mistä lainattu?

Vastaus

Vastattu

Kyllä, jos olet lainannut kirjan jostain Espoon, Helsingin tai Vantaan kirjastoista, niin sen voi palauttaa mihinkä tahansa muuhun näiden alueiden kirjastoon takaisin. Esimerkiksi Espoon kirjan voi palauttaa Vantaalle. Helmet kun on iso pääkaupunkiseudun kirjastoverkko, joka kattaa aikaisemmin mainitsemani alueiden kaikki kirjastot. https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Mika_Helmet_on