Saako kirjastosta vielä muutaman ilmaisen tulostuskerran kuussa, niin kuin joskus sai? (Vai oliko se ilmainen kopiointi).

Kysytty

Saako kirjastosta vielä muutaman ilmaisen tulostuskerran kuussa, niin kuin joskus sai? (Vai oliko se ilmainen kopiointi).

Vastaus

Vastattu

Kysymyksesi koskee ilmeisesti Helsingin kaupunginkirjastoa. Helmet-kirjastojen Helsingin toimipisteissä voit tulostaa kolmen kuukauden aikana viisi sivua ilmaiseksi. Mikäli haluat tulostaa enemmän, maksavat tulosteet 40 senttiä sivulta.

Muiden kaupunkien Helmet-kirjastojen tulostusmaksuista voit lukea lisää täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_ma…

Valokokopiot ovat kaikissa kaupungeissa maksullisia.