Saako käyttäjätunnuksen salasanan muulla tavalla kuin kysymällä kirjaston työntekijöiltä?

Kysytty

Saako käyttäjätunnuksen salasanan muulla tavalla kuin kysymällä kirjaston työntekijöiltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme voi luovuttaa salasanaa/käyttäjätunnusta muuten kuin henkilökohtaisesti. Syynä tähän menettelyyn on tietoturvallisuus ja tietosuoja; tällä haluamme taaja, että lainaajan tiedot eivät pääse sivullisen käsiin.

Salasana on sidoksissa kirjastokortin numeroon, joten se toimii samalla tavalla kuin pankkikortin tunnusluku. Ilman nelinumeroista salasanaa ei siis voi lainata tai päästä katselemaan kenenkään lainaajatietoja.

Mutta olet aina tervetullut asioimaan kirjastoomme - näissä asioissa vaadimme kuitenkin henkilökohtaisen käynnin.

olli.makinen@vaasa.fi