Saako jostain ostettua suomen kielisiä Sweet Valley High kirjoja? Jos saa, niin mistä?

Kysytty

Saako jostain ostettua suomen kielisiä Sweet Valley High kirjoja? Jos saa, niin mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Francine Pascalin kirjoittaman Sweet Valley High -nuortenkirjasarjan viimeinen suomennos on vuodelta 2002, joten kirjakaupoissa kirjoja ei varmastikaan ole myytävinä. Sen sijaan sinun kannattaa etsiä niitä antikvariaateista. Monilla antikvariaateilla on nykyisin myös nettikauppa, joista etsiminen käy helposti. Kirjat löytyvät kyllä tuolla sarjan nimellä. Nettiantikvariaattien osoitteita löydät googlettamalla esimerkiksi sanoilla "nettiantikvariaatti" tai "antikvariaatit netissä".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sweet_Valley_High