Otsikko
Runossa sanotaan näin, "Maantiellä kasvaa orvokki musta, muista kun astut sen yli, Se on minun murheeni musta kukka, Itke kun astut sen yli" Kenen tekstiä ja…

Kysytty

Runossa sanotaan näin,
"Maantiellä kasvaa orvokki musta, muista kun astut sen yli,
Se on minun murheeni musta kukka,
Itke kun astut sen yli"

Kenen tekstiä ja miten se kuuluu kokonaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Einari Vuorelan Musta orvokki. Runo löytyy mm. kokoelmasta

Einari Vuorela : Korpirastas : Einari Vuorelan runoja. Koonnut Toni Edelman, Like 2001