Runoilija Martin Enkcellin haastatteluita lehdissä ja arvioita kokoelmasta Kali sekä tietoa kirjailijasta. Tarvisisin heti.

Kysytty

Runoilija Martin Enkcellin haastatteluita lehdissä ja arvioita kokoelmasta Kali sekä tietoa kirjailijasta. Tarvisisin heti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martin Enckellistä löytyy tietoa kirjasta Finlands svenska litteraturhistoria II (2000). Teoksesta Kali löytyy tietoa mm. seuraavista artikkeleista:
Kali (Demari 1998-02-18, Kirja-arv)
Kali (Hbl 1998-02-01, Kirja-arv.)
Kali (Satakunnan kansa 1998-01-29, Kirja-arv.)
Kali-Intian kauhea jumalatar (Hesari 21.12.97)
Runoja Kalille (Turun Sanomat 16.12.97)