"Rulla kolisi. Hiekkaa ratisi kengän alla. olin paikoillani. tapaili tahtia jalalla. mä muille kerro s rin päähän" Etsin katkeman alkuperää. Kuulostaako…

Kysytty

"Rulla kolisi.
Hiekkaa ratisi kengän alla.
olin paikoillani.
tapaili tahtia jalalla.
mä muille kerro s
rin päähän"

Etsin katkeman alkuperää. Kuulostaako tutulta?

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä ei ole selvinnyt, mistä palanen on peräisin. Siitä on kysytty kirjastojen valtakunnallisella sähköpostilistalla, ja jos sitä kautta joku sen tunnistaa, palaan asiaan