Richard Adamsista tietoa.

Kysytty

Richard Adamsista tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Richard Adamsilta on suomennettu seuraavat kirjat:

Keinumorsian. (The Girl in a Swing, 1980). Suom Kristiina Rikman. WSOY 1986.
Ruohometsän kansa. (Watership Down, 1972). Suom Kersti Juva. WSOY 1975.
2.laitos: Suuri Suomalainen Kirjakerho 1976.
Ruohometsän tarinoita. (Tales from Watership Down, 1996). Suom Kersti Juva. WSOY 1997.
Ruttokoirat. (The Plague Dogs, 1977). Suom Panu Pekkanen. WSOY 1978.
Shardik. (Shardik, 1974). Suom Kristiina Rikman. WSOY 1980.

Täydellisen listan hänen kirjoistaan löydät sivulta:

http://www.fantasticfiction.co.uk/authors/Richard_Adams.htm