Reino Lehväslaihon tuotanto äänikirjoina, lukija Veikko Honkanen, mitä löytyy cd- ja c-kasetteina

Kysytty

Reino Lehväslaihon tuotanto äänikirjoina, lukija Veikko Honkanen, mitä löytyy cd- ja c-kasetteina

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaakson kirjastoista löytyvät seuraavat Reino Lehväslaihon teokset Veikko Honkasen lukemina äänikirjoina:

Alakurtin tie
Ei tuumaakaan!
Isku itään
Kairanmaan sota
Kolttasissit
Kontion sissit
Koukkaus itään
Kuoleman suo
Partio yli Äänisen
Rytinällä läpi
Röhön korpitaistelu
S/S Bombata
Sallasta itään
Seesjärven sissit
Sotkalla sodassa
Soturit
Tie helvettiin
Tukikohta palaa
Vienan partisaanit

Äänikirjoista osa on kasetteja, osa cd-levyjä, ja joistakin löytyvät molemmat versiot.