Ratkaisitte niin hienosti Täthtilamppu -ohjelmaa koskevan ongelmani, että kysyisin vielä yhden mysteerin, joka on vaivannut mieltäni pitkään! Opiskelin vuosina…

Kysytty

Hei, ratkaisitte niin hienosti Täthtilamppu -ohjelmaa koskevan ongelmani, että kysyisin vielä yhden mysteerin, joka on vaivannut mieltäni pitkään!

Opiskelin vuosina 1995-1996 pienellä paikkakunnalla. Muistan kun sunnuntaisin palasin kämpilleni, ja ehdin juuri ja juuri katsomaan varsin kummallista animaatiota MTV-kanavalta valmistuessani nukkumaan. Musiikki-, ei mainoskanava.

Eli se tuli sunnuntaisin jotain 22.00 -24.00 aikaan. Mieleni sanoo animaation nimen olleen Odds tai jotain sinnepäin. Se ei kuitenkaan ole The ODDs mitä google tarjoaa. En usko myöskään kyseessä olevan The MAXX, sillä en usko, että olisin siitä pitänyt...

Muistelisin, että siinä oli iso vaalea "hirviö", nuori tyttö ja ehkä muita ystäviä. Harvoin ehdin näkemään sitä alusta asti, joten muistikuvat ovat hatarat. Selviäisikö tämä mysteeri näillä vihjeillä? Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu

Tässä Hesarin aikakoneesta muutama satunnaisotos Music tv:n ohjelmatarjonnasta vuosilta 1995-96.

Sunnuntai 18.8.1996
22.00 Sandblast
22.30 Stylissimo
23.00 Chere MTV
24.00 Beavis & Butt-head

Sunnuntai 29.10.1995 ja sunnuntai 28.1.1996
22.30 The State
23.00 MTV Oddities featuring the Maxx
23.30 Alternative Nation

Kolmen päivän otannalla MTV Oddities featuring the Maxx tuntuisi sopivan selvästi parhaiten antamiisi vihjeisiin...

HS Aikakone