Ranskalainen naiskirjailija ja psykologi, joka on julkaissut kirjan, jossa neuvotaan vähentämään työntekoa. Olen joskus lainannut ko. kirjan (ohut). Mikä teos…

Kysytty

Ranskalainen naiskirjailija ja psykologi, joka on julkaissut kirjan, jossa neuvotaan vähentämään työntekoa. Olen joskus lainannut ko. kirjan (ohut). Mikä teos on kyseessä?
Kiitos avusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja saattaisi olla Corinne Maierin Tervetuloa laiskuus : taidosta ja välttämättömyydestä tehdä työssä mahdollisimman vähän (Tammi, 2005).