Rakas kirjastonhoitaja! Mikäli Channel 4:n tuottamaa ja Kenneth Branaghin tähdittämää mainiota Shackleton minisarjaa on uskominen, Ernest Shackletonin…

Kysytty

Hei rakas kirjastonhoitaja!

Mikäli Channel 4:n tuottamaa ja Kenneth Branaghin tähdittämää mainiota Shackleton minisarjaa on uskominen, Ernest Shackletonin lapsuudenkodissa laulettiin hilpeän hirtehistä raittiuslaulua, joka alkaa sanoilla: "No one cares for me / Not a friend in all the world have I / None to soothe my fears, none to dry my tears / All alone in sorrow I must die".

Haeskelusta huolimatta kappaleen säveltäjä ja nimi, puhumattakaan koko sanoituksesta on jäänyt mysteeriksi. Osaisiko Kirjastonhoitaja auttaa?

Vastaus

Vastattu

Hei,

En tunnistanut kyseistä laulua, mutta lähetin sähköpostia Shackleton-minisarjan musiikista vastaavalle koordinaattorille. Hän ei ole ainakaan vielä vastannut minulle.