Otsikko
Radioteatteri on esittänyt kuunnelmaa Paljonko ihminen tarvitsee maata, joka on Tolstoin novellin dramatisointi. Onko novelli jossakin suomennetussa…

Kysytty

Radioteatteri on esittänyt kuunnelmaa Paljonko ihminen tarvitsee maata, joka on Tolstoin novellin dramatisointi. Onko novelli jossakin suomennetussa kokoelmassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tolstoin novelli Paljonko ihminen tarvitsee maata (= Minkä verran ihminen tarvitsee maata) löytyy suluissa olevalla nimellä Helsingin keskusvarastosta Pasilan kirjastosta teoksesta Kolmas hyvää yötä. Kirja on lainattavissa.

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tästä on olemassa tallenne muistitikulla. Radiokuunnelmassa Kauko Käyhkö esitti pääroolia.