Radio Suomessa on koko syksyn ajan luettu pyhäaamuisin teosta Epätoivon lautta. Kuka on kirjailija ja onko kimpassa tätä kirjaa.

Kysytty

Radio Suomessa on koko syksyn ajan luettu pyhäaamuisin teosta Epätoivon lautta. Kuka on kirjailija ja onko kimpassa tätä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Epätoivon lautta eli kuinka pakenin muukalaislegioonasta -teoksen on kirjoittanut Ensio Tiira. Kirja on julkaistu 1954 ja siitä on ilmestynyt uusi painos 2006, joten kannattaa tehdä hankintaehdotus kirjastoon. Vanajanverkon kirjastoista Kalvolan kirjastoon on kirja jo tilattu.