Rachel Lee nimiseltä kirjailijalta on trilogia johon kuuluu Valoa Kohti ja Valon Vartija -teokset, mikäs on kolmannen osan (With Malice) suomenkielinen nimi ja…

Kysytty

Rachel Lee nimiseltä kirjailijalta on trilogia johon kuuluu Valoa Kohti ja Valon Vartija -teokset, mikäs on kolmannen osan (With Malice) suomenkielinen nimi ja löytyykö sitä jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rachel Leen teos With malice on suomennettu nimellä Paha tahto (2005). Kirja löytyy esimerkiksi Eurajoen pääkirjastosta ja Korian kirjastosta. Voit saada kirjan kaukolainana omasta kirjastostasi. Kaukolainaus on maksullista. Ohessa Salon kaupunginkirjaston maksut http://www.salo.fi/kirjasto/asiakkaanakirjastossa/maksut/