Pystyykö Kuopion jossakin kirjastossa tulostamaan väritulosteita? Jos pystyy niin missä?

Kysytty

Pystyykö Kuopion jossakin kirjastossa tulostamaan väritulosteita? Jos pystyy niin missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väritulosteita pystyy tulostamaan Kuopion pääkirjastolla osoitteessa Maaherrankatu 12.

A4-kokoinen tuloste maksaa 1 e/sivu ja A3-kokoinen tuloste 1,50 e/sivu.

24 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Voiko kirjastossa tulostaa DWG-piirustuksia?