Pystyttekö kertomaan, saisimmeko jostain tietoa isäni syntymästä, syntymäpäinosta ja muista syntymähetkeen liittyvistä seikoista? Isä syntyi Kätilöopistolla ja…

Kysytty

Hei, pystyttekö kertomaan, saisimmeko jostain tietoa isäni syntymästä, syntymäpäinosta ja muista syntymähetkeen liittyvistä seikoista? Isä syntyi Kätilöopistolla ja kuukauden kuluttua hän täyttää 90 vuotta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HUS:in arkistosta neuvottiin ottamaan yhteyttä suoraan sinne, niin sieltä opastetaan miten tällainen tietopyyntö laaditaan. Arkiston puhelinnumero on 0505958054.