Pystyttekö auttamaan ja neuvomaan onko kyseistä kirjaa missään enää ostettavissa? Nimi Rajajääkäripataljoona 7 1941-1944 Tekijä Vuorio, Antero

Kysytty

Hei!
Pystyttekö auttamaan ja neuvomaan onko kyseistä kirjaa missään enää ostettavissa?

Nimi
Rajajääkäripataljoona 7 1941-1944
Tekijä
Vuorio, Antero

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Antero Vuorion teos Rajajääkäripataljoona 7, 1941-1944 : Salla, Kiestinki-Uhtua, Tolvajärvi (Rajajääkäripataljoona 7:n perinnetoimikunta) on ilmestynyt jo vuonna 1993, joten kirjakaupoista sitä ei varmastikaan löydy. Teidän kannattaa etsiä teosta antikvariaateista. Nettiantikvariaatit ovat mainio tapa löytää vanhempaa kirjallisuutta. Jo pelkkä googletus kirjan nimellä saattaa johtaa nettiantikvariaattiin, jossa etsimänne kirja on myytävänä.

Nettiantikvariaattien sivuja löytyy helposti googlettamalla "antikvariaatti". Monissa niistä on myös puutelista, johon voi ilmoittaa etsimänsä teoksen.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI