Puhelinpalvelu ja asiakas: Miten palvelet asiakasta paremmin puhelimessa?”. Löytyykö teiltä mitään hyvää opasta tai kirjaa?

Kysytty

Puhelinpalvelu ja asiakas: Miten palvelet asiakasta paremmin puhelimessa?”.
Löytyykö teiltä mitään hyvää opasta tai kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta osoitteesta http://www.libplussa.fi ja kirjoita asiasanoiksi (tee useampi haku) "puhelinkäyttäytyminen" tai "puhelimet käytösoppaat" tai "puhelinpalvelut" .