Pressreader palvelu on loistava. Mistä syystä kansainvälisten lehtien uusimmat numerot ovat viime viikon alkupuolelta? Ei päivän lehtiä.

Kysytty

Hei
Pressreader palvelu on loistava. Mistä syystä kansainvälisten lehtien uusimmat numerot ovat viime viikon alkupuolelta? Ei päivän lehtiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

PressReader-palvelussa oli viime viikolla teknisiä ongelmia. Palvelu saatiin nopeasti toimintakuntoon, mutta sisältö ei ollut heti kaikilta osin ajan tasalla. PressReader päivittää uusinta sisältöä mahdollisimman nopeasti, painottaen ensin eurooppalaisia, afrikkalaisia ja Lähi-idän alueen lehtiä ja sen jälkeen amerikkalaisia ja aasialaisia julkaisuja.