Postikorttien arvo?

Kysytty

Postikorttiasiaa eli kolme venäläissotilaiden korttia talvisodan ajalta (julkaisija TASS 1939 - 40), yksi kulkenut. En ole nähnyt näitä Suomessa esillä, joten arvo olisi kiva tietää (tai sivusto, missä näkyvillä)? Samoin vallankumouskortista julkaisija, painatus ja arvo? Ja vielä ilm. saksalainen sotalaiva laivastovierailulla Hgissä, mutta mikä laiva ja milloin? Em. kortti v. 1910 - 1920.
Kiitos jo etukäteen!
Kuvia ei sitten saanutkaan laitettua kuin kolme, kuvattu toki myös takaosat...

Vastaus

Vastattu

Harvinaisimmissa keräilyasioissa kannattaa ottaa aina yhteyttä asiantuntijoihin.

Korteista voisi kysyä esim Postimuseon Kysy museolta palvelusta. Siellä on vastattu postikorttien arvon kyselyyn 6.7.2018

Kysyä voi myös sivustolta Filatelisti.fi. Muitakin alan harrastajia löytyy esim. https://www.kultaomena.com/

Museo suositteli keräilykauppojen lisäksi kokeilemaan korttien myymistä Filateliaan erikoistuneissa huutokaupoissa. Esim Helander.com Iltalehti 5.6.2018