Poika pyytänyt kirjaa jossa kerrottaisiin pellestä/ sirkuksesta. Hakusessa siis kuvitettu lastenkirja. En ole onnistunut löytämään.

Kysytty

Hei, poika pyytänyt kirjaa jossa kerrottaisiin pellestä/ sirkuksesta. Hakusessa siis kuvitettu lastenkirja. En ole onnistunut löytämään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla muutama sirkusaiheinen kuvakirja, joissa esiintyy myös pelle:

- Klovnit Pulla ja Pitko / kirjoittanut Penny Dolan ; kuvittanut Bruno Robert

- Sirkus saapuu kirjastoon / Markus Majaluoma

- Miina ja Manu sirkuksessa / Jari Koivisto

Myös nämä ovat kuvakirjoja sirkuksesta:

- Pikku Papun värikäs sirkus / Liisa Kallio

- Sirkuskoira Roope ja Rops / Tuula Pere, taiteilija Francesco Orazzini

- Sirkuspoika Oliver -kirjat  / Marjut Luukkonen, Veera Miettinen, taiteilija

Kirjat saa lainaan Lumme-kirjastoista:

https://lumme.finna.fi/