Pohjois-Karjalan Maanviljelysseura on joskus julkaissut KONTU-lehteä. Milloin se on ilmestynyt?

Kysytty

Pohjois-Karjalan Maanviljelysseura on joskus julkaissut KONTU-lehteä.
Milloin se on ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallibibliografian Fennican mukaan "Kontu: Pohjois-Karjalan maanviljelysseuran neuvontalehti" ilmestyi Joensuussa Pohjois-Karjalan maanviljelysseuran julkaisemana vuosina 1956 - 1969.

Vuosina 1974 - 1980 lehti ilmestyi nimellä "Kontu : Pohjois-Karjalan maatalouskeskuksen tiedote" Pohjois-Karjalan maatalouskeskuksen julkaisemana ja vuosina 1984 - 1994 lehden nimi oli "Kontu : Pohjois-Karjalan maatalouskeskuksen neuvonta- ja järjestölehti". Kyse on siis samasta lehdestä, mutta sen alaotsake muuttui vuosien aikana.

Lehden julkaisutietoja voi tarkastella Fennicasta, johon pääsee alla olevasta linkistä.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI