Pitäisi uusia lainat,mut ilmoittaa että kirjastokortti on vanhentunut,mitä teen?? lainat vanhenee huomenna

Kysytty

pitäisi uusia lainat,mut ilmoittaa että kirjastokortti on vanhentunut,mitä teen?? lainat vanhenee huomenna

Vastaus

Vastattu

Uusin lainasi ja uusi eräpäivä on 31.10.2019. Kirjastokorttisi vaatii vain yhteystietojesi tarkistuksen ja sen voit hoitaa lähimmässä kirjastossasi.