Pitäisi ostaa joululahjaksi kirja vanhemmalle miehelle, joka on lukenut tosi paljon kirjoja, mutta pitänyt eniten Frederick Forsythin ja Willburn Smithin…

Kysytty

Hei!
Pitäisi ostaa joululahjaksi kirja vanhemmalle miehelle, joka on lukenut tosi paljon kirjoja, mutta pitänyt eniten Frederick Forsythin ja Willburn Smithin kerrontatavasta. Follet, King, Grisham, Guillou jne. ovat läpikahlatut. Eli uusi kirjailja olisi hakusessa. Joel Dicker ehkä mutta vielä tuntematon.

Vastaus

Vastattu

Kokeiluun voisi ottaa esimerkiksi jotakin seuraavista:

  • Olli Jalonen
  • Abdulrazak Gurnah
  • John le Carré (uusin teos vuodelta 2018)
  • Ilja Leonard Pfeijffer: Grand Hotel Europa
  • Ian McEwan: Opetukset
1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Con Iggulden Tsingis-kaani sarja voisi olla sellainen joka kiinnostaisi. Tosin en tiedä onko sitä saatavissa muualta kuin jostain kirpputorilta.