Otsikko
Pitäisi löytyä tikkikankaaseen kaava, siis naisen välikausitakkiin, tikkitakkiin. Mahdollisimman monta eri mallia mistä valita mielellään. Mistä numeroista -…

Kysytty

Pitäisi löytyä tikkikankaaseen kaava, siis naisen välikausitakkiin, tikkitakkiin. Mahdollisimman monta eri mallia mistä valita mielellään.
Mistä numeroista - Suuri käsityölehti, Moda, Burda Style, Ottobre, muu?
Olisin hyvin kiitollinen ja iloinen avusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erilaisia tikkitakkimalleja löytyy seuraavista lehdistä : Moda 2012:1, 2010:5, 2009:5, 2007:5, 2006:5, 2005:1, 2004:5 ; Suuri käsityölehti 2006:3, 2005:8 ; Novita 2003:4. Burda-lehden kaavoja voi etsiä sivulta burdastyle.com. Voi joko selata kaikkia takkimalleja (hakusanat coat tai jacket) tai tehdä haun muodossa "quilted jacket".