Pitäisi löytää viime sotien aikaisia kenttä- ja korsulauluja sisältäviä laulukirjoja. Löytyykö näitä? Onko siviileillä mahdollisuus käyttää…

Kysytty

Pitäisi löytää viime sotien aikaisia kenttä- ja korsulauluja sisältäviä laulukirjoja. Löytyykö näitä?

Onko siviileillä mahdollisuus käyttää Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastoa? Tarvitaanko kulkulupa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyvä nuottikirja:

Tästä linkistä voit tutkia muiden kirjastojen kokoelmista löytyviä nuottikirjoja:

Maanpuolustuskorkeakoulun kirjasto on avoin yliopistokirjasto. Lisätietoa kirjastosta ja sen käytöstä löydät täältä: