Pitäisi löytää lasten kasvatuksen arvoja ja etiikkaa koskien 1800 lukua

Kysytty

Hei, pitäisi löytää lasten kasvatuksen arvoja ja etiikkaa koskien 1800 lukua

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavia teoksia, jossa aihetta käsitellään

K. Grue-Sørensen: Kasvatuksen historia, toinen osa. - WSOY 1961
Otto Anderssen: Kasvatustyön historiaa: Ihmisiä ja aatteita, osa 4 : Viime vuosisata. - WSOY 1931

Anna-Leena Välimäki: Lasten hoitopuu: Lasten päivähoitojärjestelmä Suomessa 1800- ja 1900-luvuilla. - Suomen kuntaliitto, 1999

Rinne, Risto: Johdatus kasvatustieteisiin, WSOY 2001

Häyry, Matti: Hyvä elämä ja oikea käytös: historiallinenjohdatus moraalifilosofiaan. - Yliopistopaino 2002