Pitääkö paikan päällä käydä kun tarvii pin koodin?

Kysytty

hei,pitääkö paikan päällä käydä kun tarvii pin koodin? vai saako sen sähköpostitse? Tyttäreni laina-aika umpeutuu tänään ja kirjan laina pitäisi uusia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

PIN-koodia ei voida antaa sähköpostitse eikä puhelimitse tietoturvasyistä. Saat PIN-koodin henkilökohtaisesti kirjastosta. Lainat voi uusia myös soittamalla kirjastoon (p. 06 416 2326 tai 06 416 2318)  tai laittamalla sähköpostia kirjasto(at)seinajoki.fi. Jos lähetät uusintapyynnön sähköpostitse, mainitse mielellään kirjastokortin numero tai ainakin asiakkaan koko nimi ja osoite, jotta löydämme oikean asiakkaan.