Piipahdin vanhan kotikaupunkini Seinäjoen Apila-kirjastossa. Huomasin yhdyskäytävällä kulkiessani kohti vanhaa osaa, että käytävän seinässä luki "Koivusalon…

Kysytty

Hei!
Piipahdin vanhan kotikaupunkini Seinäjoen Apila-kirjastossa. Huomasin yhdyskäytävällä kulkiessani kohti vanhaa osaa, että käytävän seinässä luki "Koivusalon kamari". En poikennut sen pidemmälle asiaa tutkimaan, mutta kiinnostus heräsi, mitä siellä kamarissa oikein on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koivusalon kamariin on sijoitettu mikrofilmien ja -korttien lukulaitteita sekä kaksi nettikonetta ja suomen kielen opiskeluun tarkoitettu Suomioppi-kone. Tila on nimetty seinäjokelaisen Esko Koivusalon mukaan.

2 ääntä

Kommentit