Perustuuko Chris Krausin ohjaama elokuva Vier Minuten tositapahtumiin?

Kysytty

Perustuuko Chris Krausin ohjaama elokuva Vier Minuten tositapahtumiin?

Vastaus

Vastattu

The Japan Timesissa julkaistun arvostelun mukaan elokuva Vier Minuten (Neljä minuuttia) sai ainakin innoituksensa valokuvasta, joka esittää 80-vuotiasta, pianonopettajana naisvankilassa työskennellyttä naista, mutta elokuvan tapahtumat eivät ilmeisesti perustu todelliseen elämään.