Perin vanhan ompelukoneen, poljettava singer ja sarjanumero on Y 9971111. Koskahan on tehty ja missä ja saako jostain käyttöohjeet? Olosin tiedoista kovin…

Kysytty

Perin vanhan ompelukoneen, poljettava singer ja sarjanumero on
Y 9971111. Koskahan on tehty ja missä ja saako jostain käyttöohjeet? Olosin tiedoista kovin kiitollinen.

Vastaus

Vastattu

Kyseinen kone on valmistettu Clybebankissa, Skotlannissa vuonna 1935.

https://sewalot.com/dating_singer_sewing_machine_by_serial_number.htm

Käyttöohjeita kannattaa etsiä internetin osto- ja myyntisivustoilta.