Pentti Holapan kirjan nimi? Kirja kertoo 30-luvun metsäyhtiöistä, savotoista ja metsätyömiehistä, kirja oli myös julkaisukiellossa

Kysytty

Pentti Holapan kirjan nimi? Kirja kertoo 30-luvun metsäyhtiöistä, savotoista ja metsätyömiehistä, kirja oli myös julkaisukiellossa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Holapalta ei löydy kuvailemaasi kirjaa. Olisiko kyseessä Pentti Haanpään Noitaympyrä, jonka Haanpää kirjoitti 1931, mutta joka julkaistiin vasta 1956 kirjailijan kuoleman jälkeen?

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_40262