Pelasin 1980 vaihteessa kolikko peliä, markan maksoi, mutta en muista nimeä enkä pelin valmistajaa, olen selanut koko netin lävitse eikä kuvaa ,nimeä tullut…

Kysytty

Pelasin 1980 vaihteessa kolikko peliä, markan maksoi, mutta en muista nimeä enkä pelin valmistajaa, olen selanut koko netin lävitse eikä kuvaa ,nimeä tullut vastaan.
Pelissä oli tankkeja . Tankit oli yksinkertaista 3d viiva grafiikkaa eli tankeissa ei ollut pintamaalausta ollenkaan.itse ohjasit yhtä tankki kahdella joustikilla, oma tankki oli
kuvaruutu siis omaa tankkia ei näy. Pelissä yritti väistelllä toisten tankkien ammuksia. Kuolema tuli herkästi ja rahaa paloi... Kysymys ei ole helppo pitäisi löytää henkilö joka on oikein paneutunut asiaan.
http://www.hs.fi/m/kaupunki/a1451622317287 esimerkki