Parikymppinen tyttäreni ilmoitti haluavansa tehdä kesäloman aikana muutakin kuin seurata TikTokkia, Instaa yms. Hän haluaa lukea jonkin kirjan! Pyysi vinkkejä…

Kysytty

Parikymppinen tyttäreni ilmoitti haluavansa tehdä kesäloman aikana muutakin kuin seurata TikTokkia, Instaa yms. Hän haluaa lukea jonkin kirjan! Pyysi vinkkejä. Kiitos ja ylistys.
Mitä suosittelisin hänelle luettavaksi? Hän on yliopisto-opiskelija, joka on kiinnostunut muun muassa psykologiasta, koiranpennuista, huippu-urheilusta, Saksasta, Tanskasta ja vaatteista sekä suurkaupungeista.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen sivuilta löytyy eriaiheisia vinkkilistoja, joista voisi löytyä hänelle kiinnostavaa luettavaa. Sivuilla on vinkkejä mm. näistä aiheista: hyvinvointi, luonto ja ympäristö, matkailu ja urheilu ja vapaa-aika. Vinkeissä on niin tieto- kuin kaunokirjojakin. Myös kirjailija suosittelee -vinkeistä voisi löytyä sopivia. Mukavaa lukukesää!

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Vinkit