Pari vuotta sitten keskustelupalstalla mainostettiin ilmaista netistä saatavaa kaukopalveluohjelmaa. En muista nimeä. Voisitteko auttaa?

Kysytty

Pari vuotta sitten keskustelupalstalla mainostettiin ilmaista netistä saatavaa kaukopalveluohjelmaa. En muista nimeä. Voisitteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
kyseessä on OpenKake. Alkujaan Oulun yliopiston kirjaston käyttöön tarkoitettu ohjelma, joka nykyään on käytössä muuallakin.
Ohjelma on vapaasti käytettävissä ja ladattavissa.
Ks. osoite : http://www.kirjasto.oulu.fi/OpenKake/