Paljonko yhteisöveron tuotosta meni ev.kirkolle vuonna 2006, tai vaihtoehtoisesti vuonna2005?

Kysytty

Paljonko yhteisöveron tuotosta meni ev.kirkolle vuonna 2006, tai vaihtoehtoisesti vuonna2005?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastaus kysymykseenne löytyy Verontilityslain (10.7.1998/532) pykälästä 12, joka on kuluvan vuoden alusta muuttunut. Lain teksti löytyy osoitteesta http://www.finlex.fi/fi/ (polku esim. 'lainsäädäntö' > 'ajantasainen lainsäädäntö' > kohtaan pikahaku kirjoittakaa 'yhteisövero'). Samassa kohdassa on myös luettavissa vastaava pykälä sellaisessa muodossa, jossa se oli voimassa vuosina 2005-2006.