Paljonko uuden autotien rakentaminen Suomessa maksaa per kilometri?

Kysytty

Paljonko uuden autotien rakentaminen Suomessa maksaa per kilometri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väylävirasto on taho, joka saattaa olla avuksi tässä asiassa.

Väyläviraston verkkosivut: https://vayla.fi/etusivu

Etusivun oikeasta yläkulmasta löydät Yhteystiedot ja Anna palautetta -osiot, joista löydät tarvittavat tiedot ollaksesi yhteydessä virastoon.

Asiaa voi myös tiedustella yrityksiltä, jotka tarjoavat tien-/maanrakennus palveluja. Näiltä voi pyytää hinta-arvion tienrakentamisesta.