Paljonko on Helsingin julkisten ja yksityisten asuntojen käyttöaste. Eli paljonko kiinteistöjä on tyhjillään joko myymättä tai vuokraamatta? Mistä tämä tiedon…

Kysytty

Paljonko on Helsingin julkisten ja yksityisten asuntojen käyttöaste. Eli paljonko kiinteistöjä on tyhjillään joko myymättä tai vuokraamatta? Mistä tämä tiedon voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nämä tilastotiedot ovat Tilastokeskuksen asunnot- ja asuinolot -tilaston tietokantataulukossa numero 6 "Asunnot talotyypin, käytössäolon ja rakennusvuoden mukaan 2015"
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__asu__asas/?tablel… josta pitää tehdä poiminta taulukosta. Käytössäolotilanne, joka kuvaa tyhjää, on "ei vakinaisesti asuttu".