Palautuvatko e-kirjat suoraan, ilman erillistä toimenpidettä esim. 14 vuorokauden laina-ajan jälkeen? Miten voin halutessani palauttaa e-kirjan aiemmin?

Kysytty

Palautuvatko e-kirjat suoraan, ilman erillistä toimenpidettä esim. 14 vuorokauden laina-ajan jälkeen? Miten voin halutessani palauttaa e-kirjan aiemmin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainatut e-kirjat palautuvat automaattisesti laina-ajan päätyttyä. Jos kuitenkin haluat palauttaa e-kirjan ennen laina-ajan päättymistä, se onnistuu lukuohjelmassa olevan palautus-toiminnon avulla. Esimerkiksi Bluefire Reader -ohjelmassa on teokseen liityvä Tiedot -valinta, josta löytyy myös palautus-toiminto.