Palautin kirjastoautoon vahingossa yhden oman kirjan. Mistä voin hakea sen? Samasta kirjastoautosta ensi viikolla?

Kysytty

Hei! Palautin kirjastoautoon vahingossa yhden oman kirjan. Mistä voin hakea sen? Samasta kirjastoautosta ensi viikolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasi on tallessa ja voit hakea sen ensi viikolla omalta kotipysäkiltäsi kirjastoautosta.