Palautetta kyyti.fi Tuo ohje "kysymykset pääsääntöisesti julkaistaan" saattaa estää ihmistä kysymästä kun se ei sisällä sitä informaatiota, että julkaistaanko…

Kysytty

Palautetta kyyti.fi
Tuo ohje "kysymykset pääsääntöisesti julkaistaan" saattaa estää ihmistä kysymästä kun se ei sisällä sitä informaatiota, että julkaistaanko ne kysyjän nimen kera vai ilman. Eikä tuo ole edes linkki vastauksiin että voisi siitä tarkistaa. Vastaukset linkki on oikealla mutta siitä ei tiedä onko ne juuri näitä vastauksia.

Tämä "http://www2.kirjastot.fi/tietopalvelu" nettilomake sekoaa vähän kun kirjoittaa pitkän sähköpostiosoitteen. Pitkä sana siirtää koko ikkunaa sivusuunnassa ilman että alas tulee vierityskahvaa eli lossia. Tämän kentän otsikosta katoaa alkukirjaimet, nyt on vain ysymyksesi kun K katosi ja imesi kun N katosi. Saas nähdä saanko tämän lähetetyksi.

Vastaajakirjasto ikkuna valintaruutu ei toimi ollenkaan kuten pitäisi, joten en lähde sieltä hakemaan sopivinta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kysymykset pääsääntöisesti julkaistaan" on kirjoitettu tarkoituksella jatkoksi tuohon ohjeeseen "Älä kirjoita nimeäsi tai yhteystietojasi kysymystekstin perään" juuri siksi, että jos nimi kirjoitetaan kysymystekstin jälkeen, se saattaa epähuomiossa vastaajalta unohtua sinne ja silloin se näkyy palvelun julkisessa arkistossa. Vastaajillamme on luonnollisesti ohjeet poistaa kaikki sen tapaiset tiedot kysymyksestä, mutta unohduksia saattaa sattua. Yhteystiedoilla on omat kenttänsä kysymyslomakkeessa ja näitä tietoja käytetään vain vastauksen toimittamiseen kysyjälle.

Vastaukset, jotka näkyvät palvelussamme vasemmassa valikossa samoin kuin oikeassa reunassa näkyvät vastaukset, ovat vastauksia, joita olemme palvelussamme lähettäneet.

Lomakkeemme on tosiaan vanhentunutta tekniikkaa. Olemme uudistamassa sitä ja hankaluudet skaalautuvuuksissa sekä valikoissa korjataan samassa yhteydessä.