Paikkakunnalla jossa asuin ennen pyörän tarakkaa kutsuttiin rissaksi. Mistä tämä sana tulee?

Kysytty

Paikkakunnalla jossa asuin ennen pyörän tarakkaa kutsuttiin rissaksi. Mistä tämä sana tulee?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt vastausta kysymykseesi, mutta voin jakaa sen tietolistalle, jos joku kollega muualta tietäisi vastauksen.